Vraag, klacht of verbetertip

Jouw vraag, klacht of verbetertip helpt ons

Je kunt op allerlei manieren een vraag, klacht of verbetertip indienen. Je vindt ze hieronder op een rij.

Bel 088 124 00 00

Mail je vraag, klacht of verbetertip

Heb je een vraag, verbetertip of klacht dan kun je deze via een veilige mailomgeving naar Parlan sturen.

We vinden het belangrijk om gevoelige informatie veilig te versturen. Iedereen kan gebruikmaken van deze manier van veilig mailen. Hiervoor heb je geen account nodig. Als je op onderstaande link klikt, laat je jouw naam en e-mailadres achter. Hierna ontvang je een notificatiebericht in je mailbox. Op deze manier weten we zeker dat jij de eigenaar bent van het opgegeven adres.

Via de link in het notificatiebericht kun je jouw vraag, verbetertip of klacht typen, een bijlage toevoegen en natuurlijk op een veilige manier verzenden. Na ontvangst ontvang je zo spoedig mogelijk (binnen vijf dagen) een reactie van ons.

 

Start veilig bericht

 

NB. Het mailadres graag niet gebruiken voor:
- Aanmelden: Dat kan via www.aanmeldenbijparlan.nl
- Afspraken verzetten. Bel hiervoor de behandelaar.

Hoe wij met een verbetertip of klacht omgaan staat in de folder: Heb je een klacht of verbetertip. Wij luisteren graag.
Voor een uitgebreide uitleg over de procedure om ons een klacht toe te sturen kun je de Klachtenregeling voor clienten downloaden.

Klachtencommissie

Als een gesprek over jouw klacht met de betreffende medewerker, de leidinggevende of klachtenfunctionaris niet tot een oplossing leidt, kun je een klacht indienen bij de Klachtencommissie cliënten.

Om je beter te kunnen helpen, gebruiken wij bepaalde cookies en vergelijkbare technieken. Als je onze website in zo optimaal mogelijk wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Mogen wij alleen functionele en analytische cookies plaatsen, weiger dan het plaatsen van cookies.