Vraag, klacht of verbetertip

Jouw vraag, klacht of verbetertip helpt ons

Je kunt een vraag, verbetertip of klacht indienen door te bellen met 088 124 00 00. Je kunt ook een mail sturen naar kwaliteit@parlan.nl Na ontvangst nemen wij zo spoedig mogelijk (binnen 5 werkdagen) contact met je op.

Hoe wij met een verbetertip of klacht omgaan staat in de folder: Heb je een klacht of verbetertip. Wij luisteren graag.
Voor een uitgebreide uitleg over de procedure om ons een klacht toe te sturen kun je de Klachtenregeling voor clienten downloaden.

Het mailadres kwaliteit@parlan.nl graag niet gebruiken voor:

Onderstaande wordt z.s.m. gerealiseerd
Heb je een vraag, verbetertip of klacht dan kun je deze via een veilige mailomgeving naar Parlan sturen.

We vinden het belangrijk om gevoelige informatie veilig te versturen. Iedereen kan gebruikmaken van deze manier van veilig mailen. Hiervoor heb je geen account nodig. Als je op onderstaande link klikt, laat je jouw naam en e-mailadres achter. Hierna ontvang je een notificatiebericht in je mailbox. Op deze manier weten we zeker dat jij de eigenaar bent van het opgegeven adres.

Via de link in het notificatiebericht kun je jouw vraag, verbetertip of klacht typen, een bijlage toevoegen en natuurlijk op een veilige manier verzenden. Na ontvangst ontvang je zo spoedig mogelijk (binnen vijf dagen) een reactie van ons.

Link volgt z.s.m.: Mijn vraag, klacht of verbetertip

Klachtencommissie

Als een gesprek over jouw klacht met de betreffende medewerker, de leidinggevende of klachtenfunctionaris niet tot een oplossing leidt, kun je een klacht indienen bij de Klachtencommissie cliƫnten.

Om je beter te kunnen helpen, gebruiken wij bepaalde cookies en vergelijkbare technieken. Als je onze website in zo optimaal mogelijk wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Mogen wij alleen functionele en analytische cookies plaatsen, weiger dan het plaatsen van cookies.